tisdag 31 mars 2009

TISDAG


idag vare skola , det var inte precis det roligast ;o

spc inte spanskan för jävla kärringen bara : sitt still och gör ingenting då om du inte kan eller vill , så jag satt helt still och gjorde inte ett skit och sen så kommer hon till mej och bara ah , nu ringer vi hem du gjorde inget denna lektionen , jag bara : öh , du sa ju att jag inte skulle göra nått jävla kärring bara försvinn och sen gick jag ifrån henne , fyfan hon hatar mej och jag henne !!

efter skolan gick jag och matilda med emelie hem :)

sedan kom emelie engdahl ,adam och karl :)

så vi pratade typ och hade kul:]

sedan drog vi ut fast bara jag emelie och emelie :)

då gick vi nere i centrum , sedan kommer matilda igen :)

sedan sitter vi innen nånstans och då kommer en kärring och säger att vi inte får sitta där och skit och så hade vi råkad kasta skräp där och hon bara : TA UPP NU

och till emelie strandman :om du beter dej bra kanske du blir gammal , och vi bara vad händer annars ?;o

sedan gick jag ,emelie och matilda in till emelie och vi kollade på film och skrattade och mös som vanligt :)

sedan frog matilda hem efter en stund och jag och emelie skrattade massa , spc åt : KISSS xdxdxd

detta var allt från mej , PUSSHEJ (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar