måndag 30 mars 2009

SÖNDAG

är fortfaren dålig på att blogga , förlåt (A)
men iaf nu kommer min söndag :)
vaknade vid typ 09.35 av att emelie engdahl ringde och väkte mej och frågade om jag kunde komma ner till BFF
men jag orkade inte , så jag låg kvar i sängen en stund :)
sen gick jag upp vid ca:10
då gick jag ut en stund med andreas och lisa :D:D
kulkul!
sen gick jag ner och kollade på match mellan MIF-GILLEBY :)
dom förlorade med typ 6-0 :/
sedan gick jag och emelie engdahl hem till emelie strandman och vi ttyp satt vid datorn och kollade på tv :)
sedan gick vi ner i centrum och träffade markus och nån annan ,
och sedan så fick emelie pengar av sin mormor och då köpte vi ENERGIDRINK :D
sen gick vi hem till emelie och kolla på nån hinderbana eller nått och vi skrattade som fan xd
sen skulle jga och emelie engdahl hem , när jag kom hem så startade jag datorn och ttyp satt där en stunde sen så loggade jag ut och skulle sova :)
men ah , det gick inte så bra för alla smsade , just precis när jag skulle sova , och så ringde masssa idioter ;)
AJA , DET VAR ALLT :)
PUSS OCH KRAM(L)(L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar