tisdag 24 mars 2009

SÖNDAG,

Idag vaknade jag 09.45 ,
då gick jag upp och gjorde iordning mej :)
sen satte jag mej vid datorn och kollade lite :)
sen när kl var ca.12.00 gick jag ut i busskuren och väntade på att emelie karl och eddie skulle komma :)
när dom kom skulle vi vänta på en buss till torp , men den kom ju fan aldrig :S
så vi gick ner till station och kollade vilken tid nästa buss gick och sedan satt vi där till typ 13.05 sen åkte vi in till torp :)
jag köpte bara ett vitt hårband, och ett par solglas ögon idag :)
sedan åkte vi hem vid 15 ttyp och när jag kom hem så satte jag mej vid datorn en stund .
sen när kl. var runt 16.00 började jag klä på mej för fotbollen :)
sen kom carro och vi gick till fotbollen :)
gick faktiskt ganska bra för att vara första gången på ettt tag :)
sen duschade jag och satte mej vid datorn och sen vare bara att sova :)
detta var min söndag :)
+ jag älskar min bästa vän emelie strandman (L)

1 kommentar: