söndag 14 juni 2009

SOMMMARLOV :D<3

fredag:ja idag vaare skolavslutning :), älskar sommarlov mmen hatar att inte träffa alla.
först samlades vi i vårt klassrum, efter typ 1 timma gick vi till idrottshallen.
sen typ uppträdde massa :), allla var jätte modiga och fedt mmeh bra :)<3>
sen vare att säga hejdå till allla:(
kommer sakna er:( men dom flesta träffar jjag ju i sommar :)
och till hösten äre ju 8b och det betyder betyg -.-'
lördag:idag vare hopptävling i stallet:)
mmen först red jag i min grupp för sista gången iår :)
hade helmina och vi red barbacka:)
gick super , bara att inte helmina gillar när man rider barbacka så hon sparkade bakut hela tideh ;pp
efter det åkjte jjah hhem en stund tog på mig tävlingskläderna och åt en macka :)
sen vare att åka upp till stallet igen.
typ göra iordning nicke och sånt :)
och jag lovar alla nicke passar bäst i ljusblått schabrak(stavning)^^
sen när v alla hade gjort i ordning hästarna gick vi ner dit vi skulle tävla.
startade som 9:a och det var 11 som deltog.
sen vare att rida fram nicke:),
gguh vad slö hhan va idag :(
mmen han hade ju ridit 3 timmar innan så jag förstår hhan mmeh ah jjah är nöjd ändå :)
jjag kom runt rev inget hinder eller nån vägran och blev inte avkasstad.
synd att nicke var så slö att mman nästan inte fick galopp.'då hade vi inte fått dom dära tidsfelen.
men ah kom iaf på 9:onde plats och jag är supernöjd ändå, för det var första gången jjah tävlade han :)
sen när jjag kom hhem var jjah helt slut så typ somnade direkt.
söndag:idag ssov jjah länge:)
ttyp till 13.30 eller nåått :)
sen gck jag ut och solade länge, somnade i solen ffan vad gööttt deh va ;pp
sen fotade jjag jättemycket :)
och nu sitter jjag här.
och ska snart ut igen:)
i sommar ska jjag bli bruun :D
aja pusspussspåallla;**
BTW; BARA SÅ ALLA VVET SÅ ÄLSKAR JJAH NICKE MEST AV ALLLLT, OCH DET KOMMMMER JJAH ALLTID GÖRA!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar